loading...
کارترال
lol بازدید : 31 شنبه 02 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید شلوار زنانه گیپور مدل DWP 002 


قیمت : 90000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی شلوار زنانه گیپور مدل DWP 002 


قیمت شلوار زنانه گیپور مدل DWP 002 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



شلوار زنانه گیپور مدل DWP 002


 



 


مقدمه

اگر مدت‌هاست به دنبال یک شلوار برای استفاده روزمره هستید که دوخت باکیفیتی داشته باشد و الیاف به کار رفته در آن دوام مناسبی داشته باشد، مدل « DWP 002» یکی از بهترین انتخاب‌ها برایتان خواهد بود. این شلوار زنانه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده روزمره در خانه خواهد بود. همچنین برای پوشیدن در دورهمی‌های دوستان و مهمانی‌های خانوادگی هم بسیار مناسب خواهد بود.

رنگی خنثی و الیافی با کیفیت

مدل DWP 002 رنگ طوسی روشن و پارچه آن طرح ملانژ دارد. طرح ملانژ و رنگ طوسی در این شلوار باعث می‌شود شما بتوانید آن را با انواع لباس‌ها ست کرده و خیالتان راحت که رنگ شلوار با لباس‌هایتان سازگاری خواهد داشت. به عبارت دیگر می‌توان گفت رنگ طوسی یکی از رنگ‌های خنثی به‌شمار می‌رود. بنابراین با انواع رنگ‌های تیره و روشن سازگاری داشته و به سادگی ست خواهد شد. همچنین این شلوار با استفاده از الیاف نخی دوخته شده است. الیاف به کار رفته در این مدل کیفیت مناسبی دارد و در اثر استفاده‌ی طولانی مدت پرز نمی‌دهد. این الیاف نرم و سبک هستند و مانع از ایجاد بیماری‌های پوستی و ایجاد حساسیت‌ها می‌شوند. همچنین الیاف نخی با عبور دادن هوا از خود باعث تعریق بیش از اندازه بدن نمی‌شود و درنتیجه در زمان استفاده از آن، بدن‌تان بیش از اندازه عرق نخواهد کرد.

شستشو

شما می‌توانید این شلوار را همراه با دیگر لباس‌های هم‌رنگ در ماشین لباسشویی قرار داده و آن را بشویید. البته توجه داشته باشید که که شست‌وشوی این نوع پارچه‌ها تاثیری مستقیم بر طول عمر و کیفیتشان دارد؛ بنابراین بهتر است شلوار را در حداکثر 30 یا 40 درجه سانتی‌گراد شستشو کرده و با استفاده از مواد شوینده‌ی ملایم آن را بشویید. همچنین این شلوار به دلیل الیاف نخی باکیفیت در آن، قابلیت اتوکشی با دمای کم و متوسط را هم دارد. برهمین اساس اگر احساس کردید پارچه‌ی شلوار چروک شده و نیاز به اتوکشی دارد، نگران نباشید و آن را با خیال راحت اتو کنید.

فرم و طراحی

این مدل کمر کشی دارد و شما می‌توانید آن را علاوه بر مهمانی‌ها، در خانه هم به تن کرده و احساس راحتی داشته باشید. همچنین قد آن حدود 90 سانتی‌متر است و در زمان پوشیدن تا بالای مچ پا قرار خواهد گرفت. شلوارهایی با قد 90 سانتی‌متر باعث زیبایی دوچندان پاها شده و نقش به‌سزایی در زیباتر نشان دادن پاهای شما خواهند داشت. پایین مدل DWP 002 هم قسمتی به صورت قلاب‌ بافی کار شده است. این قسمت دقیقا هم رنگ با شلوار است و کنار مچ پا قرار خواهد گرفت.


 


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



شلوار زنانه گیپور مدل DWP 002
شلوار زنانه گیپور مدل DWP 002



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید شلوار زنانه گیپور مدل DWP 002 ارزان , شلوار زنانه گیپور مدل DWP 002 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی شلوار زنانه گیپور مدل DWP 002 ,خرید اینترنتی شلوار زنانه گیپور مدل DWP 002, خرید شلوار زنانه گیپور مدل DWP 002 با قیمت 90000 ,خرید شلوار زنانه گیپور مدل DWP 002 فقط 90000 ,خرید Miscellaneous شلوار زنانه گیپور مدل DWP 002 ,خرید Miscellaneous با قیمت 90000,kharid شلوار زنانه گیپور مدل DWP 002, gheymat شلوار زنانه گیپور مدل DWP 002  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو